maanantai 9. joulukuuta 2013

Vinkkipoiminta

Blogeista on pakko nostaa esiin Missä neuloimme kerran-blogin joulukalenteri. Siinä neulotaan jämälankasukkia ja joka päivä tulee ohjeet uuteen väriin. Esimerkiksi päivänä 2. neulotaan lompakon värisellä langalla.

Aivan mahtava idea!

 Tässä on omat kalenterialoitukseni päivältä yhdeksän. Värit valitaan alla olevin perustein, tarkemmat ohjeet joudut hakemaan suoraan jämälankavillasukkakalenterista.

1 Päivä: Yksi kerros kännykän värillä eli valkoisella minun tapauksessani
2 Päivä: 2 kerrosta lompakon värillä eli pinkillä
3 Päivä: 3 kerrosta satunnaisesti valitulla värillä eli vaalean harmaanruskealla
4 Päivä: 4 kerrosta käsilaukun tai repun välillä, minulla ei ollut mustaa, joten otin vaalean       harmaanruskean, jota löytyy aikaisemmasta käsilaukustani
5 Päivä: 5 kerrosta pyyhkeen värillä eli sinisellä
6 Päivä: 6 kerrosta värillä, joka alkaa nimesi ensimmäisellä kirjaimella eli violetti siis
7 Päivä: 7 kerrosta himoitsemasi jäätelön värillä eli minulle se nyt oli kuningatarjäätelö ja siitä siis hillon väri
8 Päivä: 8 kerrosta maton värillä, maton värin otin lastenhuoneesta ja se oli pinkki
9 Päivä: 9 kerrosta ensimmäisen vastaantulijan paidan värillä eli violetilla

5 kommenttia:

katjainkeri kirjoitti...

Olen tässä mukana ja tykkään tosi paljon, ehkä kaikkein hauskin kalenteri ikinä!!!
Sun sukat näyttää ihanille ja aivan erilaisille kuin mun :)

Amria kirjoitti...

Mä olen kanssa mukana. Tosi mahtava idea!

Kati K. kirjoitti...

Minäkin olen mukana ja mun sukkanikin näyttää aivan erille :) Nuo on kyllä kivan näköiset!
Minun sukkani ovat kyllä niin eripariakin ku olla voi. Mutta hauska kalenteri on kyllä!

Viivu kirjoitti...

Kalenteri on aivan ihana idea. Tykkään erityisesti seurata ravelryn kautta muita töitä, koska kaikki ovat niin erilaisia.

Harakka kirjoitti...

Ihan loistoIDEA!
Vitsi, taidan tehdä seuraavat sukkani silleen! =D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...