lauantai 2. toukokuuta 2015

Blogilista ja bloglovin'

Blogilista lopettaa valitettavasti toimintansa ja sitä kautta seuraavien on etsittävä toinen kanava. Suuri osa lukijoistani näyttää olevan nimenomaan blogilistan kautta ja itsekin olen tykännyt suunnattomasti sivustosta. Aina etsiessäni uutta blogia, olen ensin kääntynyt blogilistan puoleen.

Blogien seuraamiseen on onneksi muitakin kanavia. Alla on muut sivustot, joista blogini löytää suosikkijärjestyksessä.

Bloglovin' on ehdoton. Erityisesti iPadilla tulee käytettyä tätä enemmin kuin blogilistaa. Suosittelen. Se on helppokäyttöinen ja näppärä. Myös uusien blogien löytäminen on tehty helpoksi.

Facebookissa on oma puikkokuumetta-sivu. Olen ollut sinnekin tuhottoman huono päivittämään, mutta silti uusia lukijoita on alkanut yhtäkkiä putkahtamaan kiihtyvää tahtia. Olen tästä erittäin yllättynyt ja otettu. Siksi lupaankin päivittää faceen useammin ja erityisesti uusista blogijulkaisuista. Facen ryhmässä on myös muita välipäivityksiä.

Blogipolku on minulle uusin tuttavuus. Blogipolku on hyvin samanlainen kuin blogilista. Vaikuttaa lupaavalta.

Seuraajaksi voi tietysti ryhtyä myös bloggerin lukijana. Oikealla sivupalkissa on tähän liittymismahdollisuus.

Joka tapauksessa; iso kiitos kaikille seuraajille.


2 kommenttia:

seijap kirjoitti...

Bloglovingia minäkin nykyään käytän. Tosiaan iPadin myötä olen tämän kanssa tullut sinuiksi. Koneelta käyttö ei ollut näin kätevää.
Toukokuun terveisiä Kanta-Hämeestä

Viivu kirjoitti...

Terveiset tuli perille tänne Kanta-Hämeeseen myöskin. :)

IPadilla bloglovi' on ehdoton suosikkini, koneella en niinkään sitä käytä.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...